„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

środa, 29 lutego 2012

Coś innego


Uf, odpoczęłam trochę od plecenia i w ramach relaksu wydziergałam dwie serwetki. Będzie jak znalazł do domu (kiedyś?). Miała być jeszcze trzecia , ale machnęłam się ze wzorem i musiałam spruć. Małżonek mówił że nic nie widać, ale wystarczy że ja wiem i widzę :).

Jedno z moich dzieci też ,,zaraziło" się tworzeniem i piękne rzeczy robi i maluje. Tak mnie zainspirowała, że też mam ,,fazę" na decoupage. Jak się skończy robić i wyschnie to pokażę.
W niedziele dostałam bardzo miłego maila od ,,Fundacja - Kreacja Magia Rąk" Pani Aneta ,,łaskawym" okiem spojrzała na moje prace i spodobały jej się. Bardzo chętnie nawiążę kontakt z tak fajnymi osobami, które takie piękne rzeczy tworzą i działają na rzecz rozwoju całego swojego regionu - brawo.
A to adres ich strony. Jeżeli link nie działa to proszę o skopiowanie adresu i wklejenie do przeglądarki. Na prawdę warto.
http://papierowawiklina.blox.pl/html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz