„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

piątek, 3 lutego 2012

Prawdziwa zima i filcowe zakręcenie


Własnym oczom nie wierzyłam jak spojrzałam dziś rano za okno. Aż fotkę musiałam pyknąć. Takie mrozy po za miastem lub gdzieś w górach to rozumiem, ale żeby w centrum jednego z największych miast to już przegięcie. A jak pęknie rura i będą zimne kaloryfery to co? Oj , trzeba jak najszybciej wprowadzić w stan realizacji swoje ,,marzenia", a wtedy może być nawet -40. Napalę sobie sama w piecu lub kominku a na zewnątrz może w tedy zimą mrozić ile dusza zapragnie.
W ramach siedzenia w domu i dochodzenia do siebie po infekcji jaka mnie dopadła, podłubałam trochę.




A poniżej moja około świąteczna dłubanina na wyjeżdzie u rodziny





I jeszcze pies mojej siostry. Wydziabałam jej miniaturkę - podobno przypomina oryginał.


Idę zrobić sobie napój imbirowy na rozgrzanie i byle do wiosny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz