„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

piątek, 24 lutego 2012

Bolące ręce i .....


Kręciłam, plotłam aż wyszło mi takie coś:



A potem jeszcze na ,,zakończenie" uplotłam troszkę mniejszy:

Przepraszam za jakość zdjęć ale moja komórka, którą je robię, ostatnio coś strajkuje.
Na razie koniec z pleceniem, łapska bolą i chyba nie jest to co ,,Gumisie lubią najbardziej"
Wracam do ,,swoich" dziabań i jak coś się zrobi to pochwalę się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz