„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

niedziela, 3 października 2010

W duszy i sercu

Wczoraj była u mnie moja koleżanka Jola, jak to baby - ploteczki, porady i takie tam. W pewnym momencie zaczełyśmy rozmawiać na temat co dalej robić ze swoim życiem ( właśnie kończy się jej praca) - no i zaczęło się. Pomysłów 150 a konkluzja jedna : najlepiej robić to co w duszy i sercu gra.
No właśnie, dążę do tego prawie całe moje życie. Robiłam różne rzeczy, pracowałam w różnych miejscach, ale ciągle wracałam do jednego - tworzenia. Tak, tak - tworzenia. Uwielbiam moment gdy siadam i w dłoniach powstaje coś z ,,niczego". Serwety, biżuteria , gobelin, figurka, pięknie ozdobiona butelka lub pudełko itp.
Postanowione. Obojętne czy wyprowadzę się na wieś czy nie , będę robiła to co czuję. Bo radość z tego co się robi plus uznanie innych = sposób na życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz