„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

niedziela, 17 października 2010

Udało się!!!!!!!!!



Jestem ,,genialna" :)
Sama z siebie się śmieję, że tak długo uczyłam się wstawiać zdjęcia. Ale poszło i na pierwszy ogień poszedł mój ukochany psiuniek. Jest już ze mną ponad 3 lata i nic się nie zmienia, jak był szalony i pełen energii tak jest.
No to teraz nie popuszczę, będą zdjęcia różne i opisy. Moje ,,wypocinki", może jakieś Candy lub jeszcze coś innego.
Całą sobotę i niedzielę spędziłam na robieniu różnych rzeczy ( bombka, lampion itp.)jak wyschną to zrobię fotki i pokażę. Inspiracje oczywiście czerpałam z innych blogów i teraz już nie będę tzw. ,,podglądaczem" tylko też będę komentować i czynnie brać udział w życiu blogowym. I to było by na tyle dziś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz