„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

sobota, 2 października 2010

Dwa .......

Dwa miesiące i jeszcze jestem tam gdzie byłam. Chyba za mocno chcę albo za słabo, że tak długo to wszystko się ciągnie. Nic to, mam czas (?), mogę jeszcze poczekać. Jakoś przezimujemy w nie wyremontowanym domu ( o ile w końcu będzie kupiony).
Na razie zabijam czas ( jak to strasznie brzmi) ,,robótkami". Moje ostanie odkrycie to decoupage, fantastyczna zabawa, a jakie piękne rzeczy można zrobić :)
W tym miesiącu postanowiłam opanować bloga na tyle,żebym mogła zamieszczać zdjęcia, posty i inne tam. Czytam różne wspaniałe blogi i aż mnie skręca że nie mogę (bo nie umiem) brać udziału w dyskusjach i zabawach.
Moim ulubionym blogiem jest (oczywiście) Green Canoe, ale jak to właścicielka tegoż bloga ujęła - jestem tzw. podglądaczem. No niestety, jak ktoś jest totalna noga komputerowa to tylko podglądanie zostaje.
No nic to , nauczę się, a na razie idę dopić poranną kawę i wyprowadzić psa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz