„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

środa, 27 października 2010

Bez komentarza

Bo i co tu komentować. Nic nie wyszło z moich planów, oczywiście nie poddaje się ale wrócę do nich gdzieś za dwa - trzy lata.
W myśl zasady ,, Jutro też jest dzień " idę dalej do przodu. Co prawda trudno przestawić się z powrotem na tzw. miejskie życie,ale co tam. Dam radę.
Moją najlepszą terapią jest praca. Obecnie szaleję z szydełkiem i bombkami zdobionymi metodą decoupage. Jak coś skończę to pokażę.
A tak poza tym, to zaczęłam trochę oglądać wiadomości i wracam ( niestety ) na ziemię. To co słyszę i widzę przyprawia mnie o gęsią skórkę. Czy polityka musi polegać na ciągłych nieporozumieniach i kłótniach. Czy tak trudno rozmawiać racjonalnie i wyciągać wnioski z błędów innych i nie popełniać ich . No chyba że ktoś wychodzi z założenia że najlepsza nauka jest na własnych błędach. Chcę wierzyć w jedno - że moje córki będą miały do czego wracać i będą dumne z tego że są Polkami i mogą mieszkać w tak pięknym kraju jakim jest Polska.
Na dobry humor próbka tego co ,,popełniłam" szydełkiem:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz