„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

środa, 25 lipca 2012

Chwilowa ,,klapa" :)

Bieganie - leży. Odchudzanie - żadna kiecka nie pasuje. Szycie - sto pomysłów na minutę a doba ma tylko 24 godziny :). Lalki - dalej czekają na włosy i oczy. Inne robótki - nawał projektów i chęć robienia wszystkiego naraz. Dobrze że to wakacje a ja w sierpniu wyjeżdżam - może zbiorę do kupy wszystkie moje pomysły i zrobię z nimi porządek. Marzy mi się mała ,,galeria", taka moja z pomysłami, z moimi pracami, z możliwością sprzedaży i robienia na zamówienie, może nawet jakieś małe warsztaty. Ech marzenia - podobno jak się bardzo chce to się spełniają. Nie zamieszczam żadnych zdjęć bo nic nie ,,pyknęłam" Pozdrawiam wakacyjnie, może w sierpniu coś ,,skrobnę"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz