„Twój czas jest ograniczony, nie staraj się żyć życiem kogoś innego. Nie ograniczaj się dogmatem, którym jest życie według pomysłów innych ludzi. Nie pozwól na to, aby szumy innych zagłuszały twój wewnętrzny głos. I co najważniejsze, miej odwagę podążać za swoim sercem i intuicją. One czasami wiedzą, kim tak naprawdę chcesz być. Cała reszta to sprawa drugorzędna.” - Steve Jobs

sobota, 16 czerwca 2012

Uszyłam ale ......

No właśnie, lalki uszyte (aż trzy) tylko bez twarzy. Wymyśliłam że oczy, nos i usta będą miały namalowane i nijak nie mam pomysłu na kształt i wielkość. Wszelkie próby na skrawkach materiału idą do kosza, bo to nie jest to o co mi chodzi. No cóż, trochę chyba potrwa zanim zamieszczę zdjęcia tych moich lalek. Na razie euroszaleństwo, codziennie mój ślubny ,,katuje" mnie meczami. Rozumiem jak grają Nasi lub Irlandia (córki kazały :-) ) ale cała reszta i to codziennie...? No aż taki kibic to ja nie jestem - chociaż dzisiaj od rana trzymam kciuki (dlatego nie idzie mi pisanie) za Naszą Drużynę. Wieczorem wszystko będzie jasne. Z bieganiem które zaczęłam w maju to tak w ,,kratkę". Raz zapał jest raz go nie ma - a waga stoi w miejscu i ani drgnie. Moje letnie kiecki chyba poczekają do przyszłego lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz